вівторок, 7 квітня 2015 р.

Головне — здоровим бути —
Це потрібно всім збагнути!
Бо як є здоров’я й сила,

То весь світ людині милий.

Й думка в неї веселенька,

І тоді вона жвавенька.

Все їй хочеться робити,

І сміятись, і радіти.

А як тільки захворіє —
Зразу й сонечко тускніє.
Тому це запам’ятай
Й про своє здоров’я — дбай!

  Такими словами бібліотекар розпочала презентацію книжкової виставки "Здоров’я - головний життєвий скарб"  присвячену Всесвітньому Дню здоров’я. Також вона  розповіла дітям про режим дня, про основні правила, яких обов’язково потрібно дотримуватись, щоб бути здоровим, про шкідливі звички, фізичне загартовування та про те, як звичайні речі (продукти) можуть стати шкідливими для нашого здоров’я,  Для підтвердження данної інформації стала тематична виставка, яка містила в собі, ще багато чого  цікавого, нового та корисного.

 Для кращого вивчення та засвоєння  творчості К. Коллоді у бібліотеці для учнів 3 класу було проведено урок з переглядом відомого мультфільму "Пригоди Піноккіо".



Немає коментарів:

Дописати коментар